ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی من

دوستت دارم......

1392/1/18 10:11
نویسنده : مامان ثمر
891 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم

و این حقیقت من است

حقیقتی انکار نا پذیر تر از سپیدی صبح

در پایان سیاهیِ شب

و هر شب

ابتدای صبح سپیدی ست

که تا انتهای نفس هایش

دوستت دارم

دوستت دارم

در سکوتی آرام

که با لبخند تو مواج است

لبخندی

به شیرینیِ دست هایت

 دوستت دارم

و قلب من

همان اندازه که ماه برای شب

و خورشید برای روز ،

برای توست

دوستت دارم

دوستت دارم

              دوستت دارم

قلب الهیییییی مامان فداییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اون نگاهت بشهههههههههههقلب 

                       اینم عکس مسافرت ثنا خانوممممممم

 

تعطیلات امسال در کنار تو به ما خیلی خوش گذشت مامانییییییییینیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مــآمــآنــے
18 فروردین 92 10:23
قربون اون قد و بالات ماشالله
مامان سانلی
19 فروردین 92 16:13
سلام دوست نازنیم..سال نوتون مبارک باشه.هزار تا ارزوی خوب تو سال جدید براتون دارم...وای که چه عسل و خوردنیه این ثنا خانومتون...دلم کلی آب شد برای بغل وبوس و فشار محکم از ثنا عسل ...بجای من یه بوس ابدار ازونا که جاش میمونه از ثناتون بکنین لطفا جای منم خالی کنین
حامی
19 فروردین 92 22:25
خیلی خواستنی شده این گل کوچولو
مــآمــآنــے
20 فروردین 92 23:04
پسرکم از همین الان مامان و همراهی میکنه و میاد سر کلاس تازه یه عالمه هم وول میخوره وقتی نشستم ممنون عزیزم چشمات خوشگل می بینه
مامان کیاراد
21 فروردین 92 0:23
سلام مامان ثمر : سال نو شما مبارک ،امید وارم سالهای خوب زیادی راکنار هم بگذرونید ، دل ما هم واسه شما تنگ شده بود ولی مشغول اسباب کشی و جابه جایی بودیم و اینترنت در دسترس نداشتم ولی دوباره اومدیم...
مریم (مامان روشا)
21 فروردین 92 16:51
عزیزم پست روشا باز شد براتون!
مامان ملینا
22 فروردین 92 10:31
سلام مامان ثنا ،عیدتون مبارک به ما هم سر بزنید دیگه ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان ساجده
22 فروردین 92 18:37
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
مامان ثمین
23 فروردین 92 20:19
سلام عزیزم دلم واستون تنگ شده بود آپم دوست داشتی بیاین پیشمون تعطیلات خوش گذشت
زهرا(ترنم عشق)
24 فروردین 92 1:22
عزیزمممممممممممممممممممم چقدر جیگر شدی برای خودت مامانش عکسای بیشتری از گل دختری بذار
مامان آنی
25 فروردین 92 2:58
وای این دخمله چه نازههههههه
تارا
26 فروردین 92 19:43
ممنونم از حضورتون تو این عکس خیلی ثمر خوشمل شده خدا حفظش کنه واسمون دعا کنید مامانی
حامی
27 فروردین 92 0:03
بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند پر از حس های خوبند پر از حرفهای نگفته اند چه هستند، هستند و چه نیستند، هستند یادشان خاطرشان حس های خوبشان آدمها بعضی هایشان سکوتشان هم پر از حرف هست پر از مرهم به هر زخم است .....[لبخند
مامان مهرناز
28 فروردین 92 2:13
واااااااااای چه دختر ناز وملوسی خدا واستون نگهش داره سال نو مبارک ان شالله سالی سرشار از شادی وارامش داشته باشین دوست داشتی به ما هم سر بزن خوشحال میشیم مرسی
متین مامی ایلیا
7 اردیبهشت 92 15:30
ای جووووووووووووووووووووووووووووونم مثل عروسکه هزار ماشالا
مامان مهرزاد جان
10 اردیبهشت 92 10:37
ماشاله هزار ماشاله به این خانم خوشکله خاله خیلی وقته به مهرزادجان سر نزدید؟