ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچولوی من

دعوت به مسابقه

1391/11/21 13:13
نویسنده : مامان ثمر
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

پروردگارا

آرامش را همچون دانه های برف

آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند

بباران

~~~~~~~~~~~~~~~~~

خجالتمن از طرف خاله مهربون ثنا (مامان وروجک کوچولو )به این مسایقه دعوت شدمخجالت

"چرا برای فرشته هامون وبلاگ ساختیم"

من از طریق یکی از دوستانم با نی نی وبلاگ آشنا شدم

و دیدم خیلی فرصت خوبیه برای نوشتن خاطرات دخترم

شاید این یه هدیه ای باشه برای فرشته کوچولوم

که وقتی بزرگ شد از دیدن این وبلاگ و خاطراتش ودوستاش

خوشحال بشه و ببینه مامانی و بابایی چقدر از اومدنش

به این دنیا خوشحال شدند و سعی کردند تک تک ثانیه ها

و دقایق رو ثبت کنند تا هرگز فراموش نشه .......

اگر اجازه بدین قانون هم رعایت کنیم نیشخند

قانون اینه که وقتی خودتون دعوت شدید 3 تا از دوستای کوچولو رو دعوت کنید مژه

1) ونداد جونم 

2)حامی جونم

3) کیاراد جونم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مــآمــآنــے
21 بهمن 91 13:59







مــآمــآنــے
21 بهمن 91 13:59
ارادت



فدات خاله

حامی
21 بهمن 91 19:53
ممنونم ازتون...و امیدوارم همیشه به این نوشته های زیبا ادامه بدید...


ممنونم
بهاره مامان ونداد
22 بهمن 91 0:32
مرسی گلم که ما رو هم دعوت کردی وبه یاد ما بودی


خواهش میکنم خاله بهاره
مامان ثمین
23 بهمن 91 3:46
سلام فقط اومدیم احوال پرسی



سلام به به خاله جونمممم با قدمتون اینجا رو نورانی کردیننننننننن مرسی خاله دوست داشتنی ام
مامان آنی
25 بهمن 91 9:14
خدا شما رو برای هم نگه داره عزیزم
راستی گلم من هم با افتخار شما رو لینک کردم


ممنونم ازتون