ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

فرشته کوچولوی من

لالایی خوندن بابایی

1391/11/23 11:10
نویسنده : مامان ثمر
627 بازدید
اشتراک گذاری

خوب و اما صبح شد

مامانی جونم ...جونم برات بگه دیشب بابایی مهربون شده بود و تصمیم گرفت یه دونه دخترشو به تنهایی بخوابونه   خیال باطل منم که از این کاره بابایی خوشحال شده بودم شما دو تا رو به حال خود رها کردم که تنها باشید ساکت

و اما...... باقی داستان مژهابرو

دیدم که گریه شما بلند شده منم پاورچین پاورچین به سراغ شما اومدم ساکتافسوس دیدم به به به به به جای اینکه بابایی برات لالایی بخونه گویا شما زرنگ تر تشریف داشتین و حسابی یه لالایی قشنگ برای بابای خسته خوندی و آقای پدر همونطوری که شما رو در آغوش گرفته به خواب نازی فرو رفته بودند نیشخندخنثی

مامانی اصلا فکر نکنی که بابایی با این کارش نا امیدم کرده هااااااااااااااااااا نه چشم

مامانی حتما دوست داری بدونی بابا اشکان وقتی اینا رو شنید چه واکنشی نشون داد!!!!!!!!!!!!!

(اینم واکنش آقای پدر)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کیاراد
23 بهمن 91 15:02
سلام به خاله مهربون و ثنا کوچولو
من و کیاراد هم دیشب بعد از ده روز دوری از بابایی به خونه برگشتیم حالا دیگه بیشتر به وبلاگمون سر میزنیم .
مرسی از کامنت هاتون خاله مهربون


وای خاله جونم برگشتین هوراااااااااااااا
بهاره مامان ونداد
23 بهمن 91 15:05
کلی خندیدم اخه منم از این حرکت ها زیاد دیدم


مریم (مامان روشا)
23 بهمن 91 16:12
از دست این باباها
گلم رمز مطالب روشا را برات تلگراف کردم


مرسییییییییییییییی خاله جونم بابات رمز
مــآمــآنــے
23 بهمن 91 19:04


از دست این باباها
یه چیز بگم؟
ما تو فامیل سابقه دوقلو زایی داشتیم مامانم هم میگفت بچه منم دوقلوست
(خودم هم یه قل از دوقلوام)
خلاصه چند روز پیش که رفتم سونو بعد آقایی زنگ زده که
چی شد و چندتا بودن؟!
منم گفتم 3/4 تا
آقایی هم برگشته میگه نگران نباش تا صبح بیدارم و نگهشوند میدارم
!
شک ندارم که نگه داشتنش تفاوت چندانی با جناب پدر ثنا جون نداره


وای چه جالب من عاشق دوقلو ها هستم خاله شماام دوقلو بودین ای جانم
وای خدا از دسته این آقایون که انقدر باباهایه بامزه ای هستند
مامان آنی
25 بهمن 91 9:08
آخی بابایی خسته بود


اینطور که من دیدم خیلی خسته البته نظر خودش چیزه دیگه ای هست
مــآمــآنــے
29 بهمن 91 9:56
سلام خاله جون
خوبی؟
کجا بودی نبودی؟
چرا آپ نمی کنی؟
اره دو قلو ییم
ولی بزرگ کردن دوقلو خیلی سخته

مامانی از طرف من فسقلی رو ببوس
منتظر عکسهای جدید ثنا خانومی هستیم

اصلا وقت نمی کنم آپ کنم حتما فدات شم چشم زود زود عکسای ثنا رو میزارم
مــآمــآنــے
29 بهمن 91 21:39
بچه بزرگ کردن که سخته
ولی شیرینه


آره واقعا همینطوره
مامان راضیه
30 بهمن 91 13:11
امان از دست باباها