ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولوی من

خواب خانومییییییییییییی

1391/11/13 20:06
نویسنده : مامان ثمر
168 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا ساعت خواب خانوم گل حسابی من وبابایی رو از بیخوابی کلافه کرده

عزیزکم شب و روز رو قاطی کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!

شبا تا صبح بیداری و توی بغلمی و باید دور خونه راه برم تا شما همه جا رو نگاه کنی!!!چراغا رو خاموش میکنم تا شاید خوابت بگیره اما چشمای خوشگلت گردتر می شه و توی تاریگی برق می زنه

چنان کنجکاوانه همه جا رو نگاه میکنی که مکیفهمم حالا حالا ها قصد خوابیدن نداری

بجاش روزا رو میخوابی و هر کاری میکنم نمیتونم بیدارت کنم نفسییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــآمــآنــے
13 بهمن 91 20:33
ای جونم نگران نباش همه بچه ها شب و روز و قاطی میکنن روزا باهاش بگیر بخواب از این لباسا هم میخرم برات مامانی چند تا عکس از روزی که فسقلی به دنیا اومد برامون می زاری؟ می خوامببینم چقدی بوده این روزا فکرم همش مشغوله فکر روزی که به دنیا میاد وروجکم و دست و پاهای کوچولوشه